Schowek

Asystentka (Asystent) / Office Manager
  • Miejsce pracy: Warszawa
  • Branża: Doradztwo - Konsulting
  • Ostatnia aktualizacja: 21.09.2019
  • Oferta ważna do: 21.10.2019
Asystentka (Asystent) / Office Manager


Opis firmy

Jesteśmy grupą managerów zajmujących się w swojej karierze kierowaniem największymi firmami zagranicznymi i polskimi z różnych branż.

Naszymi współpracownikami są byli szefowie sprzedaży i działów marketingu, a także ludzie odpowiedzialni za new business oraz budowanie sieci nośników reklamowych, stacji benzynowych oraz sieci handlowych.

Doradzamy firmom w zakresie restrukturyzacji, podnoszenia efektywności i innowacyjności organizacji oraz strategicznego zarządzania kapitałem ludzkim.

Specjalizujemy się w analizie systemów zarządzania i procesów pracy, wdrażaniu nowoczesnych technik zarządzania, optymalizacji struktur, procesów i zasobów

Doradzamy w zakresie marketingu, zarządzania, zarządzania sprzedażą oraz inwestowania.

Naszym atutem jest dział kreatywny, który zajmuje się nowymi technologiami oraz dynamizowaniem już istniejących firm i projektów biznesowych.

Pomagamy kapitałowi zagranicznemu inwestowanie w Polsce oraz wspieranie polskich przedsiębiorstw.

Zajmujemy się wspomaganiem małych społeczności, fundacji i samorządów. Zajmujemy się kreowaniem wizerunku i budujemy autorytet władz firm.

Umiemy łączyć w jeden projekt wiele różnych przedsiębiorstw oraz wiele grup kapitałowych i inwestorów.

Posiadamy wiedzę, narzędzia oraz czas by każdy proces przeanalizować, skontrolować i usprawnić.

Zarabiamy pieniądze przede wszystkim dla naszych klientów i czerpiemy z ich sukcesu i satysfakcji.

Wspólny sukces to podstawa naszych relacji.

Opis stanowiska

Prace biurowe i asystenckie


Realizowanie zadań oraz współdziałanie z podwykonawcami


Tworzenie dobrej atmosfery


Praca w stałych godzinach w dni robocze od 9 do 17.30

 

 

 

 

Wymagania

 

 

  •  
    Kultura osobista, uczciwość, lojalność  oraz umiejętności interpersonalne

  • Samodzielności i chęci do pracy

  • Znajomości pakietu Office

  • Szerokich zainteresowań

  • Znajomość  języka obcego, znajomość jęz. rosyjskiego jest dodatkowym atutem

 

 

Oferujemy

 

Możliwość samorealizacji

Doskonalenie zawodowe i personalne

Wysokie stałe wynagrodzenie

Dowolnie skonfigurowany pakiet socjalny dostosowany do oczekiwań


 

Proces Rekrutacji - wymagania:

 

  • ·      CV wraz z aktualnym (nie starszym niż 1 rok) dowolnym zdjęciem bez filtrów oraz opis ewentualnej konfiguracji pakietu socjalnego (np. siłownia, dentysta, opieka medyczna, kino, ubezpieczenie, kursy itp.). Chcemy też wiedzieć co Państwa motywuje do pracy, więc prosimy o kilka zdań na ten temat.
  • ·        Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. W przesłanej wiadomości z zaproszeniem poinformujemy o sposobie przygotowania się do rozmowy.
  • ·         Po wybraniu kandydata lub kandydatów zaproponujemy ostateczne warunki

 

Zgłoś kandydaturę

W czym możemy pomóc?

LM
Jak napisać list motywacyjny?

Każdy wie, że napisanie listu motywacyjnego nie należy do łatwych. My pokazujemy jakich błędów unikać, by dostać wymarzoną pracę!

CV
Jak napisać CV?

Jeśli masz problem z napisaniem profesjonalnego CV - zwróć się do nas. Posiadamy największą w Polsce bazę gotowych CV, a także oferujemy pisanie CV na zlecenie.